Ik ben geen Remco, maar ja, de witte waas is erg opvallend. Het draaistel is bijna een lichtgrijs geworden ipv een donkergrijs/zwart tint.Alsof iemand flink met witte verf of poeder het draaistel heeft lopen drybrushen, dat effect.
@Remco en Peter, Wat ik bedoel te zeggen is dat nu het probleem van de aanslag zich voor doet, hoe vervelend dan ook. Een andere keer klopt er van de detaillering iets niet.Kortom een fabrikant kan tegenwoordig in onze ogen weinig meer goed doen. Wij verlangen teveel van een fabrikant. En ik begin daar elke keer weer over(detaillering) omdat daar blijkbaar een heleboel mensen zich eraan storen. Ik dus niet want ik zit niet met een vergrootglas naar m'n treinen te kijken als ze op de baan rijden. Je ziet het alleen als je het model in handen hebt.Mijn vraag is, zie je de witte waas ook als het rijdt op je baan?
@Peter: maar ik zou ook graag willen weten wat het witte uitslag is...Is het misschien een weekmaker, die langzaam uit het kunststof "kruipt" zodat mijn draaistel straks zo bros is dat bij een maal de klikverbinding loshalen er lipjes afbreken (zoals oa bij sommige oude Roco modellen gebeurt.... ik heb met Frank ooit een plan D kapwissel gedaan, waarbij mijn 20 jaar oude bak gewoon ineens verpulverde)?
En als wij daar hier dan op een keurige nette manier vragen over stellen vind ik het niet passen dat er mensen doorheen banjeren en zonder te lezen met beschuldigingen beginnen te strooien. Ik heb gewoon een paar simpele vragen en wil daar graag antwoord op. En dat vragen heb ik dus op 2 manieren gedaan, hier en via de vakhandelaar.Maar blijkbaar mag je over bepaalde bedrijven hier tegenwoordig geen kwaad woord meer zeggen, of zelfs een kritische vraag stellen. Geeft maar weer eens aan hoe de verhoudingen liggen....
DAAR leren we namelijk van, en niet van oeverloos geroep dat men dingen eist of schande dit en dat.