Het is belachelijk dat mensen het vertikken een borsteltje te gebruiken om het op te lossen en roepen Hoe denkt Artitec dit op te lossen....Ik had het zelf ook, beetje met een borstel eroverheen en hop weg....Enig denkvermogen had ik hier wel verwacht....
Ga dan nog maar eens een keer tot 10 tellen want deze opmerking slaat ook werkelijk nergens op Wat heeft de detaillering nou te maken met uitslag op een draaistel En daarbij als ik op een ovaal op 2meter bij 1 meter 1:87 rijtuigen wil, dan is dat toch zeker mijn eigen keus mag ik hopen of niet ?Gr. Remco.
Nou dan, waarom zetten jullie dat er dan in eerste instantie ook beide niet bij ?Het antwoord zal echt wel komen.
@remco, niks mis mee, alleen beginnen er mensen te "klagen" dat hun wagons ontsporen doordat ze met krappe bogen rijden.Alles, dan klopt dit niet, ontbreekt er iets enz, enz. Wij als modelspoorpuristen leggen gewoon de lat veel te hoog, wij willen gewoon wat er 1:1 rijdt er in 1/87 er net zo uit ziet en dat lukt gewoonweg niet. Keuzes maken, concessies doen.Gewoon doen wat Chris zegt en anders het laten doen bij de winkelier waar je het product hebt gekocht. Valt toch onder de garantieperiode lijkt me.Grt, Ronald.
Als ik de reputatie heb dat ik ongefundeerd klaag, prima, dan zal ik dat er voortaan bij zetten als dat iedereen gelukkig maakt.