Dat weet ik verder niet, misschien reden ze alleen mee in de eerste en laatste trein van de dag?
Maar dan is het vreemd dat ze er soms wel en soms niet in zaten. Ik bedoel maar: post tussen NL en B heb je altijd. Het gaat immers niet om een incidentele zending naar de Galapagos-eilanden (ik noem maar wat)...mvg,Gert
Spoorgenoten,Het wordt helderder voor mij. Ik begrijp hieruit tevens dat de blauw/gele plan W's weer gecombineerd moeten/kunnen worden met de ICR rijtuigen van lsm. Maar moet dit dan buurlandenverkeer of binnenland zijn?Want dan weet ik zo'n beetje wat ik kan gaan bestellen.grHans
Maar dan is het vreemd dat ze er soms wel en soms niet in zaten. Ik bedoel maar: post tussen NL en B heb je altijd. Het gaat immers niet om een incidentele zending naar de Galapagos-eilanden (ik noem maar wat)...
Toen in 1974 de trek/duwtreinen naar Brussel begonnen te rijden, werden hiervoor twee postrijtuigen aangewezen. Tot 30 december 1982 reed in de eerste trein Amsterdam-Brussel en de laatste trein Brussel-Amsterdam een plan L mee.Bron: http://www.martijnhaman.nl/ Martijn
Enig idee in welke periode dit gebeurd is?