ten eerste:klopt het dat je altijd de weerstand moet gebruiken voor alle onbewaakte secties? Dus niks meer direct aansluiten op de rails?
Ten tweede:op pag 2, van deze topic staat hoe het aangesloten moet worden, maar voor de onbewaakte secties zijn 2 mogelijkheden gegeven, nl:- het aansluiten op de 2 linker ingangen van de s88 unit, icm met trafo en het weerstandje ertussen- de aansluiting direct op de trafo, zonder de 2 uitgangen van de unit te gebruikenDus hoe zit het nu precies?
ten derde:Daarnaast wordt er hier weergegeven dat de tussensectie ook gedetecteerd (zie schema op topic pag2) moet zijn, maar ik heb gelezen dat het niet hoeft en deze dus ook direct op de trafo met unit. Als dit niet hoeft zou dit betekenen dat de sectie de trein detecteerd en het locnr, deze terugkoppeld aan koploper via de interface, die de loc het commando geeft geleidelijk af te remmen (dus op het niet met de s88 gedetecteerde gedeelte) en tot stilstand komt in het laatste blok?
ten vierde:wat is de MINIMALE lengte van een inrij en uitrij sectie van een blok?Volgens mij is de lengte van de loc al genoeg + 2 centimeter, MITS deze niet in directe electrische verbinding staat met een wagon die ook stroom aftapt van de rails. Betekend dit dan dus dat bij de fl* sprinter de hele motorbak in deze sectie moet passen (plus 2 cm), en niet de motorbak + aanhang wat 1 citypendel vormt, omdat deze geen stroom aan de motorbak geeft?
(Een weerstandbrug bestaat niet)
er moet dus een ongedetecteerde plus pool, welke op 2ingangen wordt aangesloten, naar de s88 unit gaan (punt).Alle overige rails moet dus altijd via die weerstandbrug worden aangesloten.Heb ik het zo kloppend?
Ik hoop dat deze actie volgend jaar nog geldt, of wordt herhaald. Over enkele maanden begint de bouw van mij nieuwe baan en dan zou ik zo'n interface goed kunnen gebruiken.