Ik vrees dat je op de een of andere manier je Intellibox hebt opgeblazen.
Hoe ik mijn baan voed weet ik niet precies.Een 70VA trafo is via de standaard stekker verbonden met de IB. Vanuit diezelfde stekker gaat vanuit de IB een rode en bruine draad naar de rails.Daar concludeer ik dan uit dat de IB verbinding maakte met de rails?? ben er niet zeker van. Misschien kan iemand op het forum dat bevestigenDezelfde 70VA trafo is doorverbonden met de eerste van de 6017 boosters en deze met alle andere boosters.
Hoe ik mijn baan voed weet ik niet precies.Een 70VA trafo is via de standaard stekker verbonden met de IB. Vanuit diezelfde stekker gaat vanuit de IB een rode en bruine draad naar de rails.Daar concludeer ik dan uit dat de IB verbinding maakte met de rails?? ben er niet zeker van. Misschien kan iemand op het forum dat bevestigen
…………………..Hoe ik mijn baan voed weet ik niet precies.Een 70VA trafo is via de standaard stekker verbonden met de IB. Vanuit diezelfde stekker gaat vanuit de IB een rode en bruine draad naar de rails.Daar concludeer ik dan uit dat de IB verbinding maakte met de rails?? ben er niet zeker van. Misschien kan iemand op het forum dat bevestigenDezelfde 70VA trafo is doorverbonden met de eerste van de 6017 boosters en deze met alle andere boosters.………………………..groetenSteamer