@Robert,Je schrijft :1.Tegengewichten. De juist term voor dat onderdeel is : "Contragewicht"2.Kwartieren. Het is geen uurwerk maar een (model)stoomlocomotef. Dan spreek met van: "Kwarteren" (zonder de letter i)Wat is precies: "uit het lood kwartieren" ? Daar is vast een andere benaming of omschrijving voor.en wat bedoel je hier mee? zat er een geeltje op de omdoos met de tekst drijfwerk bijgesteld. Wat mij betreft blijft je bij je woordkeuze, maar of anderen het begrijpen....En zoals gezegd, het gaat hier eigenlijk niet om dit soort zaken, maar om de oplossing van je probleem. Ik kan je die niet geven want dit soort modellen heb ik niet, maar anderen mogelijk wel. Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.
Je ziet ook de tegengewichten op de wielen in een verkeerde positie ten opzichte van elkaar staan.De drijfwielen zijn volkomen onjuist gekwartierd. Bij de achterste drijfwielen zitten de drijfwerkbevestigingsbouten zowel links als rechts op bijna exact gelijke positie en niet gekwartierd zoals zou moeten.