Als ik het goed heb waren dit de belangrijkste punten:- Schilderwerk, o.a. bij de luchtroosters en de hoeken.- Antenne op het A-rijtuig.- Ik las nog iets over op zijn kop zittende ramen.Verder aanvulling mag uiteraard, heeft iedereen wat aan.
Heb vanmiddag per ongeluk een leuk detail ontdekt. In het begin hadden de ICR'en geen rubberen beschermhoes om de spiraalveren. De LSM rijtuigen hebben deze wel, maar deze is er af te klikken zodat de spiraalveer zichtbaar is:http://i95.photobucket.com/albums/l125/overlast/P6251962.jpgLinkboven zonder, rechtsboven met (zoals ze door LSM worden geleverd). Ter vergelijking een foto uit Op de rails (nr. 6, 1980), met daarop het losse onderdeeltje.Het was mij al opgevallen dat de draaistellen dus niet zouden kloppen met de echte ICR zoals deze begin jaren '80 was. Is dus wel aan te passen. Leuk opgelost LSM! Maarten
Ik noem de Trix 1211, (gezien het ongelofelijke motorgeluid) altijd de koffiemolen (net zoals de 1215).
Is het een feature of een failure turned into a feature is dan de vraag
Heeft iemand een zes/zeven rijtuigen al geduwd over de kling der wisselstraat gejaagd? Zoja, welk railsysteem en welk resultaat?