Beste op dit moment kan ik geen afbeeldingen toevoegen ,ik kan niet vinden waar en hoeOf komt het dat ik het via telefoon probeer
8 rijdende treinen tegelijk, dat gaat niet gebeuren. Ik denk dat je in de praktijk kan rekenen op max 4 treinen die tegelijk rijden, waarvan de helft op het schaduwstation.
Een arm reikt hooguit 60 - 70 centimeter. Er is om te beginnen een bereikbaarheid probleem.
Waarom niet
Als je in jouw ontwerp een paar extra lussen toevoegt om meer hoogte te winnen kunnen daar al meer treinen rijden.
Dan win je dus precies niks, want of er nu 2 of 4 of 8 treinen in een helix rijden. Het is nog steeds een helix waar je niet naar kijkt.Een trein in schaduwstation, tunnel of helix = weggegooide trein. Meestal kijk je alleen naar de treinen in de scenery.Ik vind persoonlijk de eis dat er zoveel treinen tegelijk moeten rijden onrealistisch. Ik zou die eis aanpassen naar treinen in de zichbare gedeelte en dan bijstellen naar 3 of 4 ofzo, iets wat haalbaar en praktisch is.Hoe gaat het inmiddels met jouw Anyrail ontwerp Roelco? Al bijna klaar?Ik ga vanavond een 2e poging doen nu ik de goede maten weet.Bas
Die maten waren met niet 100% duidelijk. Ik dacht zelf dat dit bedoeld werdhttps://www.youtube.com/v/DU2o-gPia6wAanvullend,Je kan een ook een lus maken aan 1 kant. het schaduwstation gaat er ook 1 nodig hebben. Dat heeft als voordeel dat je treinen omgekeerd terug komen op het station. Dat geeft ff wat meer variatie.8 rijdende treinen tegelijk, dat gaat niet gebeuren. Ik denk dat je in de praktijk kan rekenen op max 4 treinen die tegelijk rijden, waarvan de helft op het schaduwstation.Mvg,Bas