Ik zal jou optie zeker in het achterhoofd houden
Als hij gewoon weg blijft doe ik dat viceversa ook. En zijn bijdrage heeft geen enkel nut want ik zie niet wat er staat. Dus als mods zouden jullie hem dan misschien moeten overtuigen zich afzijdig te houden Dus Bas, blijf alsjeblieft weg uit mijn gestarte draadjes. Please.
De nieuwe software gaat gebruik maken van DCC EXT commando's daarmee kan ik elke vorm van settings uit het sein houden. In programma's zoals iTrain bijvoorbeeld kan je dan bij de seininstellingen zelf je seinbeelden invullen. Dat is een stap wat je normaliter sws moet doen, dus daarom heb ik de decoder settingsloos gemaakt.
Daarnaast kan in jouw uitvoering geen 3 x 3 kleurenleds op aansluiten
Je zou je eens kunnen bedenken dat er wellicht anderen zijn voor wie het wel nut heeft ?
Ik ben als relatieve forumnieuweling niet op de hoogte van eventueel voorgaand drama (en heb ook geen behoefte me hierin te mengen). Maar voor mij was de bijdrage van Bas wel nuttig. Zijn antwoord ging in op de vraag van topicstarter en beantwoordde deze.
Ja die had ik gemist, my bad . Volledig overheen gelezen dat elke lamp 3 kleuren moet kunnen tonen. Een DCC next is overigens gelimiteerd tot 8 lampen per sein.