Welkom hier! Vanuit Den Haag is het een flink eind fietsen naar Somberg in Almelo
Mijn oma komt van oorsprong uit Den Haag, is tijdens de hongerwinter naar Twente gelopen. Fietsen moet te doen zijn dus
Overigens is er in Wierden een winkel ervoor in de plaats gekomen, Modeltreinwinkel Wierden.(van dezelfde eigenaar als die in Amersfoort)
Ik heb nu voor mijn zoon een kleine baan op de grond gemaakt waar die een beetje mee kan oefenen zonder dat ik de hele tijd hoef te zeggen pas op, niet aanzitten. Je leert pas goed als je een paar keer wat sloopt.
Helaas heb ik thuis niet heel veel ruimte voor een baan. We hebben de berging overwogen, die is 1,8 bij 5 meter. Maar voor H0 gaat dat toch een beetje te klein worden.
Er is in die 20 jaar tijd dat ik niet met treinen bezig ben geweest zoveel veranderd, dat ik haast weer een groentje ben. [..]
Doel is om de baan digitaal te maken doormiddel van arduino's. En de baan moet uit losse delen (ik dacht zelf aan blokken van 100x100cm) bestaan, mocht ik een keer naar een nieuw bedrijfspand gaan wil ik het wel makkelijk mee kunnen nemen.