Vooralsnog vind ik de Piko geen reden om de Roco (laatste variant) naar Koek te sturen.
Tuurlijk kan dat. En voorop gesteld: iedereen moet het ook lekker zelf weten. Maar dit is wel precies wat ik bedoel met een kermistrein. Het kwam in het echt amper voor, maar toch moet het op de modelbaan. Waarom altijd die specials? Waarom altijd een grote brand of ongeluk nabootsen? Waarom altijd een bruidspaar of begrafenis bij de kerk? Waarom altijd een kermis in de stad? Ja, het komt allemaal in het echie voor. Maar al die bijzonderheden bij elkaar, maakt een modelbaan voor mij niet geloofwaardig. En dat bedoel ik ook met treinen die maar 1 of een enkele keer gereden hebben? Waarom juist dat terwijl je ook iets na kunt bootsen wat dagelijks voor kwam? Een 1000 was al snel ‘gedegradeerd’ tot goederenloc. Waarom moet ie dan uitgerekend dat speciaaltje op je baan rijden?Jeroen
Alleen de oudste dus, Roco heeft nog niet heel lang geleden nog een 1000 uitgebracht. En inderdaad, het kwam voor. Met oplossingen van meerdere kanten: https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=12219.0We dwalen af. Vooralsnog vind ik de Piko geen reden om de Roco (laatste variant) naar Koek te sturen.
Paul, Dat soort dingen dus. Heb je ze nu alle 10?