Voor de dieselmotor in wezen 2 standen, in totaal 5:- 0 330 omw/min (leegloop)- 1 330 omw/min (9 weerstandsstappen veldweerstanden)- 2 330 omw/min (15 weerstandsstappen veldweerstanden)- 3 680 omw/min- 4 680 omw/min met veldversterkingBron: C 6500/IV Beschrijvingen en Bedieningsvoorschriften Locomotieven en Locomotoren Deel iV DE-Locomotieven serie 500/600/700
Fijn!Citaat van: D_Loc op Vandaag om 10:39:00Vond nog een interessante video:https://youtu.be/np-qzuzFC0o?si=OD0tR9qjDkdkfEdaToerental gaat niet omhoog bij het wegrijdenHier weer wel. rond minuut 7:35 https://www.youtube.com/watch?v=x14hYQWRvw4
Vond nog een interessante video:https://youtu.be/np-qzuzFC0o?si=OD0tR9qjDkdkfEdaToerental gaat niet omhoog bij het wegrijden
Zo langs ze binnen 100m meter van elkaar staan is dat wel te zien denk ik
Heb de Paul Chetter in een verbouwde Dapol NS 600 gehad en waande me weer terug in de tijd.Paul verstaat ook de kunst om na het optrekken “de leegloop” perfect weer te geven…..Goed te horen in een filmpje van een Dapol Class 121.
Als het voor Zimo is, de MS450P22.
Ik denk hier, ze zijn er zowel voor Zimo als ESU: https://digitrains.co.uk/products/diesel-sound-files