Misschien toch het verschil tussen 15,85 V en 17 V ?
Die meting staat zelfs aangegeven in de handleiding van de YD7010. Laatste plaatje. Daar staat aangegeven dat het zo gemeten spanningsverschil maximaal 0,8 V mag zijn.
Dan dus maar gaan meten. Een Fluke op de AC stand met daartussen de brug gelijkrichter volgens het schema van de website van Klaas .
Blijf ik wel met de vraag zitten waarom de trackuitgangen op de centrale nu verkeerd om zitten .
Ik neem aan dat Karst het wel gevolgd heeft. Hij volgt denk ik altijd alles als er Yamorc of Digikeijs in de titel staat .
In de centrale zit ook een booster, maar die is misschien anders opgebouwd.
Of er zit ergens een verwisseling in de Loconet B kabels. Hoewel me dat onwaarschijnlijk lijkt.
Nu de track aansluitingen van de centrale gewisseld...........De 2240 laten lopen en géén sluiting meer Probleem opgelost .
Even iets anders Als ik het goed begrijp was de YD7001 in de oude situatie verantwoordelijk voor het leveren van het DCC signaal. De nieuwe centrale krijgt daarbij nog een nieuwe taak, het fungeren als een booster voor de derde stroomkring. En nu gaat het mis. Kloppen de instellingen in de nieuwe centrale in relatie met de nieuwe taak en de communicatie met de twee andere boosters?Rob
Ruud, de uitgang van de centrale en deze van de booster staan in tegenfaze .je kan meteen een test doen door de draden van de booster uitgang om te keren.je kan dit ook bij de booster instellen, maar je hoeft je geen zorgen te maken. guy
Draadjes wisselen bij de booster die sluiting maakt, al gedaan......?