Heb de cardan+as eruit gehaald.Maakte nogal een raspend geluid.Vermoed dat de cardanas tegen de aansluiting op de motor aanliep.Nu vervangen door de siliconenslag.Dat gaat beter.Ook de bedrading over de motor vervangen door decoderdraad.Kap ging niet goed dicht.Is weinig ruimte voor bedrading.mvg Henk[/quoteHoi Henk,Past de decoder er wel goed onder (de kap)? Ja het moet wel, want het is er voor gemaakt, maar zit ie niet klem tussen de printplaat en de kap?
Zie bericht in citaat hierboven - heb het per ongeluk in het citaat gezet (sorry).
Decoder past er wel onder.Bedrading vervangen door decoderdraad en niet over het midden van de motor.Maar meer aan de zijkant onder langs.Nu gaat en past het wel goed.Vanavond in iTrain IJken.mvg Henk
Ook het bovenste ledje op de print geeft direkt nog al wat licht door.Brandt aardig fel.Dus hoe dat op te lossen weet ik nog niet.
Gisteravond op de baan gezet en geijkt in iTrain.Motor maakt flink wat herrie, vind ik.IJking ging redelijk goed.Ga t.z.t geloof ik er toch een micromotor inzetten.Ook het bovenste ledje op de print geeft direkt nog al wat licht door.Brandt aardig fel.Dus hoe dat op te lossen weet ik nog niet.Tot zover deze bevindingen.mvg Henk
Ook het bovenste ledje op de print geeft direkt nog al wat licht door.Brandt aardig fel.Dus hoe dat op te lossen weet ik nog niet.Welke CV moet ik daarvoor aanpassen?mvg Henk