Maar nu ff wat anders.. Vandaag hoorden we van de makelaar dat er een bedrag is geboden van 10% hoger dan de vraagprijs, Aangezien er een wss 50 jarig oud model keuken in zit ,die wij zouden willen vernieuwen ,is die bieding veel te hoog.
4 verdiepingen en geen lift? Ik dacht dat bij meer dan 3 verdiepingen een lift verplicht is.
Peter, duidelijk. Ik loop nu nog zonder problemen een keer of 10 per dag naar zolder, maar over 10 jaar zit ik misschien in dezelfde situatie.
Het kan je van de ene op de andere dag overkomen.Pluk de dag.
Traplift plaatsen in je huidige woning is ook een optie, en in huidige markt wellicht stukken goedkoper dan andere (gelijkvloerse) woning kopen.
Maar nu ff wat anders.. Vandaag hoorden we van de makelaar dat er een bedrag is geboden van 10% hoger dan de vraagprijs, Aangezien er een wss 50 jarig oud model keuken in zit ,die wij zouden willen vernieuwen ,is die bieding veel te hoog. De koop gaat dus niet door ,en ik leg mijn ontwerpen even weg ,mss komt er nog iets mmmmsoortgelijks in het aanbod.
.. en misschien te informeren naar een traplift. Ik heb geen idee naar de kosten (vaak goedkoper dan verhuizen, maar moet wel uit je eigen zak komen) en naar de levertijd. Daarnaast moet het technisch kunnen.