Als ideetje, wij beginnen met een rondvraag om eventuele manco's in de agenda te voorkomen, aan het einde nog een tweede rondvraag. Werkt prima bij onze vereniging.
Door die andere uit de hand gelopen hobby1 wat is de reden waarom je GEEN lid wordt van een MSV?
Lijken mij goede punten Eric, en zeker als je dat kan combineren op een avond dat je vrouw ook buiten de deur is, dan lijkt mij dat een mooie combinatie.Groeten,Rogier
Als men zich beter voorbereid en op tijd agendapunten aanlevert, kan dat enorm schelen in de tijdsduur van de rondvraag.
Nog een reden om me niet bij een club aan te sluiten. Ongeveer mijn halve werkweek bestaat uit vergaderingen dus dan is het heerlijk om ‘s avonds nog even een uurtje ontspannen wat aan mijn baan te doen zonder rekening met anderen te hoeven houden
Eerst een tegenvraagJe neemt wellicht aan dat iedereen weet om welke andere hobby het gaat. Ik niet, ook niet na het lezen van deze draad, tot nu toe. Vertel eens, om welke andere hobby het gaat? domme vraag zeker, ik heb geen idee
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp nu nog minder wat jouw eigen motivatie is voor het stellen van deze 2 vragen.Zelf wil je duidelijk helemaal geen lid worden en jouw club (terecht) wil niet veranderen. Of was dit nou alleen maar om uitleg te geven wat Mitropa wel en niet is? (ik wist het niet dus dat heb je iig wel bereikt)Grtz GerardPS Verder zou ik niet te snel stoppen met basketbal, ik ben pas gestopt op mijn zeventigste.