Bullshit
Gewoon alles uitzetten wat je niet nodig hebt.Zoals analoog rijden, railcom, andere protocollen, allerlei soorten remmethodes.
Maar het spontaan toeteren van een trein, dat moet een man-made-bug zijn die volgens mij exclusief te vinden was in de ESU V5.
Je gebruikelijke afwezigheid van elke vorm van respect is weer eens hartverwarmend en totaal niet verrassend
Dit standaard advies delen we altijd maar standaard uit. En dat doe ik zelf ook. Analoog herkenning, ja is gewoon slim. Remmodules uitzetten als iemand geen remmodules heeft? Dat is gewoon raar en zou ook niet moeten. We zitten ook tegen mensen te vertellen dat ze railcom moeten uitzetten in hun prima railcom geschikte decoder zodat problemen misschien weggaan... wat soms dan ook nog eens daadwerkelijk helpt . We kunnen de schuld wel geven aan railcom, maar net als bij mFx.. het is niet het protocol wat fout is, maar de decoders die verkeerde dingen doen. En esu heeft gewoon achteruit gang geboekt met die 5.
Tsja wat wil je met jouw ongefundeerde advies. Jij als betweter weet het toch altijd beter. Je wordt ook nooit teruggefloten over de antwoorden die jij geeft Alleen omdat jij toevallig een slechte ervaring hebt met een Lopi5 is dat jou "oplossing"Ik gebruik zo goed als nooit andere decoders dan ESU. Zeg maar zo'n 95% in mijn 80-90 locs en treinstellen hebben er een. Alleen maar omdat het zulke troep is. En over het algemeen weinig problemen met rijden en instellen.Zie je ook op beurzen. Wil je een ESU decoder kopen zoek je je rot. Bijna niemand verkoopt ze. Je ziet ook nooit handelaren die puur en alleen maar op ESU gericht zijn. Want ja wie wil er na het advies van Bas nou zulke rotzooi verkopen. Kan je net zo'n advies geven voor Zimo, Uhklenbrock, Piko etc.Inderdaad, net zulke bullshit als jouw advies.
mag het wellicht ietsjes minder
Spontaan toeteren is niet exclusief te vinden bij ESU decoders kan ik je melden. Ik heb een Roco Vectron met een vanuit Roco ingebouwde Zimo decoder.
Ik lag altijd in de clinge met VvKan. In mijn optiek was het altijd haar schuld en dat was het ook zeker. Die was namelijk ook gewoon keihard aan het trollen, elke dag opnieuw.
Maar het spontaan toeteren van een trein
P.S.@C_Jabaaij, Bro, je hoeft niet mijn draadje of elk ander draadje te lezen, wat je niet aan staat
VvKan was het alter ego van iemand op dit forum. En het was geen zij, maar een hij die zich als zij voordeed.
Nou dat komt omdat Bask altijd denkt dat hij alleen alles beter weet en alleen zijn “goede” ideeën en zijn mening telt en die ideeën vaak ook nog eens eerder door anderen al ontwikkeld zijn of door Bask iets aangepast zijn zodat hij denkt dat het zijn “goede” idee is.
Sow,... mag het wellicht ietsjes minder? Ik weet niet wat er speelt, maar de toon die aangeslagen wordt doet mij vermoeden dat er iets niet 'helemaal' lekker zit.Ik erger mij in ieder geval aan deze toon, laten we het beschaafd houden met elkaar.
Aangezien VvKan/Veronique niet meer actief is zal de persoon daarachter met eigen account ook inmiddels opgehoepeld zijn hoop ik?