Nou sorry hoor maar Artitec heeft absoluut niet gefaald.
komen de beloofde uitvoeringen van de Plan E nu nog wel......?
De huidige gang van zaken rondom Artitec begint de trekken van een Soap te krijgen. De actie van 2006 in Nurnberg rondom de introductie van de DE1 en DE2 blijkt niet meer en minder te zijn dan een grote marketingtruc. Namelijk "Stay out"! Door het een en ander te suggereren hebben andere fabrikanten zoals Mehano en Piko besloten af te zien van de productie van de DE2 en DE1.
Kortom als er sprake is van stemmingmakerij, dan heeft Artitec dit primair aan zich zelf te danken. "Stemmingmakerij" voorkom je door effectief te communiceren en niet door middel van zwijgen. En dat laatste gebeurt door Artitec.
Kortom het is aan Artitec om het vertrouwen terug te winnen!
Besluitvorming DE1 door Mehano augustus 2005. Een en ander is aangekondigd op de beurs. Zie ook verslag Nürnberg 2006 in het blad Railmagazine.<knip>Feit blijft dat Artitec zijn bedrijfsproces niet op orde heeft en onvoldoende de risico's heeft ingeschat die met het starten van een productlijn gepaard gaan. Zakelijk gezien is dit niet verstandig, maar dat is de verantwoordelijkheid van Diederik en Herbert. Op een gegeven ogenblik gaat zich dit keren tegen Artitec. En over deze zaken heb ik mijn zorgen, maar deze zorgen worden kennelijk door een stel niet op prijs gesteld.
Ten aanzien van het informeren. In augustus 2007 wederom door Artitec aangegeven dat de levering enkele maanden is vertraagd. Inmiddels zijn wij een half jaar verder en nog geen taal of teken van Artitec vernomen wanneer levering plaatsvindt. Nu wordt er geroepen ergens in 2008 .
Besluitvorming DE1 door Mehano augustus 2005. Een en ander is aangekondigd op de beurs. Zie ook verslag Nürnberg 2006 in het blad Railmagazine.
Ten aanzien van modelspoorbudget bepaal ik zelf wat ik doe. Daar heb ik jou niet voor nodig. Ben per slot van rekening ook al 18 geweest.
Feit blijft dat Artitec zijn bedrijfsproces niet op orde heeft en onvoldoende de risico's heeft ingeschat die met het starten van een productlijn gepaard gaan.