Er is door Artitec (of je winkelier) ook geen aanbetaling gevraagd, dus je zit nergens aan vast.
Is de Kameel al uitgeleverd?
De huidige gang van zaken rondom Artitec begint de trekken van een Soap te krijgen. De actie van 2006 in Nurnberg rondom de introductie van de DE1 en DE2 blijkt niet meer en minder te zijn dan een grote marketingtruc. Namelijk "Stay out"! Door het een en ander te suggereren hebben andere fabrikanten zoals Mehano en Piko besloten af te zien van de productie van de DE2 en DE1. Kortom als er sprake is van stemmingmakerij, dan heeft Artitec dit primair aan zich zelf te danken. "Stemmingmakerij" voorkom je door effectief te communiceren en niet door middel van zwijgen. En dat laatste gebeurt door Artitec.Kortom het is aan Artitec om het vertrouwen terug te winnen!Grtz,Willem
In mijn ogen heeft Artitec volkomen gefaald. En die Plan-E rijtuigen, is leuk hoor als een pleister op de wond, maar er mankeert van alles aan.Henk B
In mijn ogen heeft Artitec volkomen gefaald. En die Plan-E rijtuigen, is leuk hoor als een pleister op de wond, maar er mankeert van alles aan.
Wie zegt nou dat het een perfect model gaat worden? En als een fabrikant (klein of groot) een model met veel bombarie voor eind 2006 aankondigt en zelfs in 2008 is het model in geen velden of wegen te bekennen, dan hebben zij in mijn ogen gefaald.
Willem,Kijk maar eens op de site van Artitec: problemen en oplossingen plan-E rijtuigen.