Henk, volgens mij ben jij met een ovaaltje begonnen en bent daar nooit tevreden mee geweest. Ik vind het een zeer bijzondere baan met heel veel potentie. Heb jij een of andere zaal op de kop getikt in Thailand? De ruimte is gigantisch en toch overzichtelijk. Ik smul van die technische snufjes. Voor mijn geweten moet ik het jou vragen. Heb jij nog gedacht aan scenery of is alleen het rijden jouw prioriteit? Een indrukwekkend project welke ik zeer zeker blijf volgen. Succes Henk, met de met de verdere ontwikkeling. Vriendelijke groet, klein Bruntendijk, Friesland. Kees.
Ha Henk, goed te lezen dat alles oké met je is en dat je baan nog steeds goed vordert zonder de 3-railproblematiek (vervuiling/ roest) waar je last van had.Gaat het met de elektronica ook goed ondanks de Thaise stroom? Worden de stroompieken voldoende weggefilterd door je UPS zodat je schakelende voedingen en alles wat daar weer achter hangt normaal functioneren? Succes met je baan, ik kom hier niet zo regelmatig dan op dat andere forum, maar ik blijf je van tijd tot tijd wel volgen .