Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Loc rijdt steeds dezelfde route bij automatisch rijden met Rocrail door Medtskie
Vandaag om 21:57:35
Roco NS bolkoprijtuig deel -tig: gepiel op de 1,5 mm2 door Rob Bennis
Vandaag om 21:52:59
NS 8100 in 0 door moonlicht
Vandaag om 21:45:27
Van 2D afbeelding naar 3D model door Hans van de Burgt
Vandaag om 21:45:18
15 November Modelspoorbeurs en Houten digitaal door cor_b
Vandaag om 21:43:56
Station Roodeschool door Torikoos
Vandaag om 21:39:18
Da's Daz 2 door Huup
Vandaag om 21:32:25
Alt-Wutachtalbahn 2025 door Eric v C
Vandaag om 21:26:01
Rijnstraat door R1954
Vandaag om 21:17:15
PBM/PWM met joystick door Eric v C
Vandaag om 20:59:39
Digitaal-delta door Dick Bernard
Vandaag om 20:57:28
mDDM, waarom 3 draaistellen? door Rick
Vandaag om 20:43:43
modulebaan in spoor 1 door hervé
Vandaag om 20:17:37
Rondom Charlois door Wim1969
Vandaag om 20:16:47
W.V. Kalender 2026 door basjuh1981
Vandaag om 20:03:18
Piko 2025 door Eelco Storm
Vandaag om 19:58:52
1865/68 aanleg kreekrakdam Bergen op Zoom / goes. door Huup
Vandaag om 19:44:33
Bouw van tijdperk 1 HSM en SS rijtuigen door prutser
Vandaag om 19:20:01
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door puntenglijder
Vandaag om 18:56:57
vrijgavecode z21 centrale door VAM65
Vandaag om 18:56:05
Noordelijke Spoor en Modelbouwdagen in VEENDAM door RobbertJan
Vandaag om 18:16:15
Line-up foto's van modellen door Martijn193
Vandaag om 18:15:04
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door Flevodienst 1976
Vandaag om 17:36:07
Vraag over vervangmotor Lima-locomotief door Menno
Vandaag om 17:31:15
De Projecten van RetroJack door RetroJack
Vandaag om 16:56:34
Yet Another Servo Decoder door bask185
Vandaag om 16:29:54
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door FritsT
Vandaag om 16:29:12
Big Scale Trains - NS SLT in H0 door Sebastiaan Pot -- Big Scale Trains
Vandaag om 16:06:29
Leids spoor (voorheen Blauwpoortsbrug) door Gerco van Beelen
Vandaag om 15:53:51
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door R1954
Vandaag om 15:33:08
  

Auteur Topic: De bouw van twee buizenversterkers  (gelezen 5400 keer)

Klaas Zondervan

  • Offline Offline
  • Berichten: 26873
    • Pagina van klaas
Re: De bouw van twee buizenversterkers
« Reactie #15 Gepost op: 10 November 2024, 22:28:57 »
Waarom zijn die twee versterkers elkaars spiegelbeeld? Is dat om een symmetrisch stereobeeld te krijgen? ;D
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel
Geluk, dat is vooraan staan als de overweg gesloten is.

Pauldg

  • Online Online
  • Berichten: 7692
Re: De bouw van twee buizenversterkers
« Reactie #16 Gepost op: 11 November 2024, 10:03:03 »
Nee, dat zijn ze omdat door onoplettendheid we 1 chassis toch omgekeerd in elkaar hebben gevouwen.

Veel monoblok versterkers zijn overigens op die manier gebouwd. Hier hoort het alleen niet. Ach, het is wel een grappige twist aan het originele ontwerp.  :)
Don't be part of the problem. Be the entire problem!

Pauldg

  • Online Online
  • Berichten: 7692
Re: De bouw van twee buizenversterkers
« Reactie #17 Gepost op: 22 November 2024, 21:38:58 »




Nou, deze is klaar. Ik wou dat mijn treinenprojecten zo hard gingen  :D
Don't be part of the problem. Be the entire problem!

basjuh1981

  • Offline Offline
  • Berichten: 3120
  • DB Tijdperk III
Re: De bouw van twee buizenversterkers
« Reactie #18 Gepost op: 22 November 2024, 21:40:09 »
Ziet er strak uit! (y)
Mvg,
Bas

K-rail, Peco Code 100, CS3+, iTrain, Tijdperk III: 1950 - 1965
Die Sauerlandbahn
Mijn YouTube-kanaal

Pauldg

  • Online Online
  • Berichten: 7692
Re: De bouw van twee buizenversterkers
« Reactie #19 Gepost op: 22 November 2024, 22:22:30 »
Dankjewel!
Don't be part of the problem. Be the entire problem!