En ligt het goederenverkeer Sloe Goes ook vier maanden stil?
Ok ik bijt wel....In hoeveel europese landen kun je met Nederlandse reizigerstreinen rangeren en staan ze toe dat Nederlandse machinisten dat even komen doen? Zouden de Fransen nog een ongebruikt rangeerterreintje hebben in het 1.5kV gebied dat toevallig al ETCS heeft op hetzelfde niveau als wij gaan krijgen?
Het antwoord op die vraag staat vandaag in de PZC. Het proeftraject begint pas bij de aftakking naar Sloe. Dus de goederentreinen kunnen onbelemmerd doorrijden.
In de pzc staat ook dat sommige goederentreinen ipv nr Sloe nr Vlissingen rijden.Bijzonder.
Het gehele probleem van de bereikbaarheid is direct een heel stuk kleiner. Daarnaast zijn zowel station Vlissingen als Middelburg redelijk makkelijk per bus te bereiken en is de busreis slechts 15 min (7 a 8 km).
In hoeveel Europese landen is er vier maanden spoor afgesloten voor ombouw en testen? Zie bericht van Saskia bv, is er in Belgie vier maanden getest?Waarom wordt een product afgenomen en geinstalleerd waarvan kennelijk niet gegarandeerd kan worden dat het gewoon werkt met Nederlands materieel?