eerlijk gezegd begrijp ik de posts die gaan over mijn cross forum contacten hier niet goed hoor.Waar staat geschreven en gedrukt dat wanneer je één forum raadpleegde je geen ander meer zou mogen raadplegen, dit doet me aan protectionisme denken.
... en toch weer een steek naar wat voorafging jammer
Ik heb zoals uitvoerig gemeld aldaar een beperkte speelruimte en bovendien een absoluut te behouden tekentafel waarboven alles zich moet gaan afspelen dmv een hijsbare plank, sowieso nog steeds op een beperkte oppervlakte gezien de afmetingen van de kamer en ook om er op zijn minst nog op 3 zijden rond te kunnen in neergelaten toestand.
Mijn verwachtingen zijn gering: 2 locs rijdend met een korte aanhang (60-70 cm?) en that's it.En ook nog wat opstel- en rangeeropties.
3 rail forum maar ik dacht ondertussen dat elk forumlid hier ondertussen wel van op de hoogte was?
Leuk dat je dat bij de buren uitvoerig hebt vermeld maar daar komen we niet allemaal en dus is dit opeens nieuwe info.Maar goed als jij denkt dat dit baanplan doet wat jij voor ogen hebt. Leef je uit.En eerst wilde je met 4 lange rijtuigen rijden ik zei maximaal kon ook minder zijn dus zoals nu blijkt, man men wordt hier nogal op zijn woorden genomen.