Via het envelop-icoontje kan je email sturen. En je ziet daarbij ook het emailadres, mits de gebruiker dat heeft toegestaan, zodat je met je reguliere emailprogramma ook gewoon een mail met attachments kan sturen.
Nu weer de meetopstelling opbouwen, wat verschillende draadsoorten bij elkaar scharrelen en kijken of ik nu betere resultaten boek.
Paul, het mafste is nog dat we geen concrete resultaten hebben. Er is alleen een vermoeden dat het skin-effect problemen kan veroorzaken en dat die over zijn als je massieve draad vervangt door soepel.Je zou verwachten dat mensen die digitaal rijden en in het bezit van een scoop zijn meteen aan het meten slaan om dit vermoeden te bevestigen of te ontkrachten. Maar nee, iedereen wacht op een verstokte analoog rijder die toevallig boosters gebruikt en een krakkemikkige scoop heeft.
Interessant. Deze hoogleraar zegt dus dat de gunstige eigenschappen die aan litze worden toegekend grotendeels teniet worden gedaan door het proximity-effect. Dan vraag ik me af waarom er toch nog litze wordt gebruikt als het toch weinig helpt. Zou dat een soort placebo-effect zijn?