Enrico, ik en vele andere denk(en) daar anders over. Ik krijg elke h0 lok of treinstel prima rijden met een Esu. Maar voor veel bezitters geldt: decoder erin prikken en rijden maar en als het dan hort en stoot is het allemaal niks.
- de prijs
Over ToM het volgende. Ik heb er 15 in gebruik. .................3 decoders hebben de afgelopen periode de geest gegeven.
....... Ik krijg elke h0 lok of treinstel prima rijden met een Esu. Maar voor veel bezitters geldt: decoder erin prikken en rijden maar en als het dan hort en stoot is het allemaal niks. Zo zit ik niet in elkaar, ik besteed er aandacht aan ...........
Een programmer is denk ik ook even voor nu een stap te ver. Dat zou dan voor nu pleiten voor 1 merk?
. Verder geef je weer geen antwoord op vragen die gesteld worden, waar ken ik dat toch van......Gr, Ben.
Dus de prijs is bepalend en de rijeigenschappen zijn van minder belang?Bij mij zijn juist de rijeigenschappen bepalend en niet zozeer de prijs.
Dat is 20%, vindt ik nog al veel.
Zo kort door de bocht ben ik niet. Wel heb ik geconstateerd daar waar oudere ESU-decoders heel vaak in één keer prima rijeigenschappen leverde, dat bij V5 bijna nooit het geval is.
Ik geef juist aan dat de rij-eigenschappen goed zijn.
Mijn inziens moet een loc gelijk mooi rijden wanneer je een decoder erin zet. Moet je eerst nog de lastregeling aanpassen dan is het karakter van de decoder op dat specifieke model geen perfecte match.