Maar de cv-orgie die er tegenwoordig op zit is onnodig. Een lopi 5 is nauwelijks beter in te stellen dan een 3.
Elke decoder dien je in te stellen op de lok: type motor, wel of geen borstels, wel of geen vliegwiel of soms wel twee, traagheid van de overbrenging, cardan of tandwielen etc..
Vooral niet bij Doehler, hun SilentDrive techniek is echt uitstekend.
Maar luistert slecht naar DCC.
Martin, je bent aan de war, SilentDrive techniek vind je bij Lenz (Digitalplus) is daar het handelsmerk en niet bij D&H. Daar heet de motorregeling SSD® (Super-Soft-Drive).
Ik heb het je laten zien in een Messenger groep en er kwam van Sven geen reactie Dan moet je ook vragen wat ik gedaan heb. Maar je laat je door je enorme negativiteit jegens Esu slecht overtuigen. Niet eens met een video van een kruipende en sissende Trix Big Boy met een Loksound 5 aan boord
ESU zal prima met H0 modellen werken, omdat daar hun expertise licht, maar kleinere modellen met klokankermotoren...
Ik zou het graag zien hoe en dat het kan. De instellingen in de Programmer software voor klokankermotoren is het in ieder geval niet, voordat iemand dat gaat aangeven.