ESU is een mooie mix tussen de rijkwaliteit van Doehler en de mogelijkheden van ZIMO.
Niettemin zet je Esu in jouw ranking op plaats 4 wat een beetje raar is als je ook zegt dat ze de rijkwaliteit van nr.1 mixen met de mogelijkheden van nr. 2. Best of both worlds dus, ben je nog wel serieus? (Rijkwaliteit, wat is dat trouwens?)Een LokPilot V5 PluX22 is niet in het assortiment bij DTS, artikelnummer onbekend. Dit terwijl voor h0 PluX22 nu toch wel zo'n beetje de standaard is qua interface (Roco, Piko, ACME, etc. en zelfs bij Matrix zien ze het licht) en Esu door de bank genomen zeer gewild is.De Zimo PluX22 is niet voorradig maar leverbaar op bestelling.Voor h0 heeft DTS wel de dure (€49,90!) D&H PluX22 decoder die functioneel niet kan tippen (let op: ik heb een mening) aan de Esu LokPilot V5 die elders voor €31,50 te koop is.Ergo: veel valt er niet te kiezen.....
Een LokPilot V5 PluX22 is niet in het assortiment bij DTS, artikelnummer onbekend.
Dat is toch niet deze?
Wij vinden ESU gewoonweg niet zo sterk als Doehler en ZIMO.
Vreemde vraag misschien, hoe kom ik er achter welke decoder in een (bestaande) loc zit? Is dat visueel of kan je dat ook bv via de z21 uitlezen?
Nee, da's de multiprotocol decoder. Het topic gaat over DCC: de 59622.
Ah oké, daar zit de makke. Maakt mijn verhaal van Esu vs D&H vs Train-o-matic overigens niet anders.