Ik bedank iedereen alvast voor constructieve feedback. Wees lief, ik ben een beginner .
Niet gek voor een beginner, lekker ambitieus! Welkom op het forum!
Hoe kun je de baan bereiken, waar staan de muren? Dus puur praktisch, hoe lang zijn je armen?
maar gedurfd plan. Mijn yard is ook een 1op1 copy van die meneer.
Voor de overbrugging van de onderste keerlus, zal ik hout moeten gebruiken. Zou 6mm daar dik genoeg voor zijn?
Een rindleiding schijnt erg onhandig/gevaarlijk te zijn om te gebruiken heb ik begrepen, maar een sterleiding werkt wel prima (dus vanuit een verdeelstekker maken naar alle wissels bv).
Eerlijke mening: te druk, niet echt een beginnersbaantje en de toegankelijkheid qua maten is iets waar je problemen mee gaat krijgen. Je hebt er best goed over nagedacht waarvoor de complimenten maar ik ben bang dat je tegen zaken aan gaat lopen die je uiteindelijk in de bouw al op gaan breken.Begin eens met een kleine 2,5 bij 1,2 plaat en bouw daar eens een leuke kleine (test)baan waar je na zo'n lange tijd je technieken en vaardigheden weer kunt oefenen. Als je dat volbracht hebt zal een project als dit je veel beter af gaan.Welgemeend advies gegeven uit langere ervaring