WS is geen steen maar gemalen walnootschil of zoiets. Maar zeker geen echt steen.
Je hebt helemaal gelijk Ronald. Was even zoeken op de site van Woodland, maar bij de FAQ’s staat inderdaad expliciet dat het geen steen is. Wat het wel is staat er niet, maar, als je even verder zoek naar de verplichte waarschuwingen dan staat er dat het ballast ‘sporen kan bevatten van notenbomen’. En walnoten groeien aan bomen.Typisch dat je bij de allergiewaarschuwingen moet zoeken om een idee te krijgen waar hetgeen wat je koopt nou van gemaakt is.
Toch net nog maar een derde poging gewaagd, eigenlijk is één afdruk per dag het maximaal haalbare i.v.m. droogtijd.
Mijn persoonlijke ervaring: je maakt gips om in mallen te gieten eerder te dik dan te dun.Ik heb een keer dat ik echt zoiets had: nou dit is echt veel te dun, maar laten we maar eens proberen en dan kwam het er ook gewoon netjes uit.Duurt misscchien wat langer voordat ie uit de mal kan, maar ach het is hobby.
Je kan ook KeraFlott (keramiekpoeder) gebruiken. Dat heeft een droogtijd van 45 minuten. Is ook bij Bentink verkrijgbaar.