Die controle heeft iets met de doorstroom te maken. Je werd geacht om het pand weer te verlaten via het hek naast het hoofdgebouw. Wanneer de kaartcontrole dan in de hal plaats zou vinden had je een fors lek voor freeriders. Kaartcontrole in het volgende gebouw geeft daar iets meer zekerheid in.
In het begin was het beleid van OntraXS dat ze alleen spoorbanen wilden die nog niet eerder in Nederland te zien waren. België valt daar dus buiten. Maar langzamerhand gaan ze er wat losser mee om. Mijn baantje Halte Assel heeft vorige maand in Goes gestaan, en toch ben ik uitgenodigd voor OntraXS 2025.Een ander voorbeeld is het baantje van Frans Peeters, Den Overslag. Dat stond vorig jaar op OntraXS, maar was daarvoor al in België getoond.
Denk dat we het bij Ontraxs moeten houden. Slechts ter geruststelling.Ik weet niet welke inwoners van Utrecht je bedoelt. Gezien de verkiezingsuitslagen wordt het beleid om de auto zoveel mogelijk uit de binnenstad te weren toch vrij breed gesteund. Sommige reaguurders kunnen dat slecht hebben, maar dat betekent niet dat die namens de bevolking van Utrecht spreken.