In Utrecht wonen heel veel studenten. Die stemmen meestal links. Vandaar ook de linkse gemeenteraad. En die maakt de wetgeving in de gemeente. Met linkse stokpaardjes. De gewone Utrechter heeft vreselijk de balen van veel van die maatregelen. En die gewone Utrechters zijn dus in de minderheid. Ik klets niet uit mijn nek; ik ken er heel veel.
Feitelijk hebben we nog maar één groot en goed evenement voor onze hobby over.
Daar is een oplossing voor Thijs: massaal verhuizen naar andere plaatsen. Dan blijven slechts studenten over en krimpen de budgetten. Wedden dat er dan wel wat veranderd? Back on topic: wie zijn de winnaars van de Awards?Bor
In Utrecht wonen heel veel studenten. Die stemmen meestal links. Vandaar ook de linkse gemeenteraad. En die maakt de wetgeving in de gemeente. Met linkse stokpaardjes. De gewone Utrechter heeft vreselijk de balen van veel van die maatregelen. En die gewone Utrechters zijn dus in de minderheid. Ik klets niet uit mijn nek; ik ken er heel veel. Thijs
Ook stond er veel meer materieel op de sporen dan in voorgaande jaren, waardoor er automatisch al minder ruimte was. Dat hielp niet bepaald.
Zelfde verhaal voor de ruimte die leidt naar de deuren waar je buiten de kindertrein (thans is verbouw) bereikt.Tientallen vierkante meters totaal onbenut.
En dan het belangrijkste: waarom vindt de kaartencontrole pas in het moderne gebouw plaats en wordt het oude stationsgebouw niet veel beter benut?
Ik durf het bommetje wel te droppen: Ontraxs gaat aan zijn eigen succes ten onder, en dat is in 2024 begonnen...
Dus ja, het gaat helemaal naar de kl...., Raymond