Cor, de draaddoorsnedes die je noemt gelden voor de vaste installatie. Voor verlengsnoeren zijn de regels wat soepeler.Op 1,5mm2 mag je 16A trekken.
Door klik aan klik uit kan ik alle elektra in mijn kamer (4 stopcontacten) in 1x aan en uitzetten, zonder op mijn knieën onder de baan te hoeven
In de 2e stekkerdozen zitten samen 5 treintrafo’s van trix en Marklin 1 trafo voor Esu ecios3 5v adapters 1 looplamp (ad hoc)
De treintrafo's zijn het punt niet, maar de transformator en de drie 5 Volt adapters zijn, als dat schakelende voedingen zijn en die afstandbediende stopcontacten met een relais schakelen, wel een goede manier om zo'n schakelaar mogelijk naar de knoppen te helpen. De startstroom van dergelijke voedingen is niet mals en daar zijn de relais van dergelijke stopcontacten vaak niet voor gemaakt, die zijn vaak voor Ohmse lasten (weerstanden, resistief dus) bedoeld, niet voor de sterk capacitieve lasten als schakelende voedingen. Hoewel de verpakking iets als 'geschikt voor elk lamptype' toont, kan dat ook gewoon een marketingdingetje zijn om klanten te trekken.