Als je de kop leest, valt het treinstel uit elkaar.
Had de machinist de stroomafnemer niet moeten laten zakken?Aangezien het om de Belgische variant gaat stond de stuit waarschijnlijk hoger.Hetzelfde zie je in Zeeland bij de Vlakebrug. Nederlandse treinstellen laten de stroomafnemer op staan, die wordt aan het eind van de onderbreking keurig gevangen.Goederentreinen worden vaak getrokken door een loc die ook in het buitenland rijdt, en die moet de stroomafnemer laten zakken omdat de stuit hoger staat.
Als het om een Belgische ICNG-B gaat en hij rijdt proef op een Nederlands baanvak ,Voor de toelating , dan is de begrenzer al aan wezig . Volgens mij is er in het stroomafnemer circuit een storing opgetreden .
Goederentreinen worden vaak getrokken door een loc die ook in het buitenland rijdt, en die moet de stroomafnemer laten zakken omdat de stuit hoger staat.
Is het niet gewoon een Nederlandse (NS) ICNG die toegelaten is om in België te rijden?Of betaald België ook daadwerkelijk voor deze trein?