Ik heb het idee een beetje uitgewerkt. In verband met de beperking aan aantal rails, daardoor ziet het er niet zo netjes uit.
In SCARM zijn geen beperkingen voor het gebruik van rails en objecten* uit meer dan 240 bibliotheken. Bovendien kan je je ontwerp met een muisklik in 3D bekijken.
The free edition allows using of up to 100 tracks and/or objects and 5 layers in a project, while the commercial release adds several new features and has no limitations.
Hallo Erik,Heb je daar een voorbeeld van?Groet,Roald
Beste Roald. Ik vermoed dat je helemaal nog moet beginnen met de hobby. Ik heb nog iets anders getekend op basis van de beschikbare ruimte. Er is een 4 sporig-station en er zijn hoogteverschillen. Het dubbelspoor is volledig van elkaar gescheiden dus je kan op ieder spoor steeds 2 treinen om beurten van elkaar laten rijden (in het totaal zijn er dan dus 4 treintjes om beurten actief. Vanaf de linkerzijde van het station gaat het spoor langzaam omhoog en heb je een mooie dieptewerking. Vervolgens is rechts een klim/daal spiraal ingetekend. Het is allemaal heel eenvoudig en zonder noemenswaardige electronica te maken. Kijk maar wat je er mee doet.