Is hierop gebaseerd.
Heb met dit plan al vanalles in de kop zitten, meer als met de rest
Of is het gek als de passagier trein naar de logging camp zou gaan als dat een station zou zijn, over het vrachttrein rails deel.
Met marklin c heb ik de mooiste plannen kunnen maken op een klein formaat. Met andere rails loopt het mij te ver uit.
Benader het eens van deze zijde: Wat je doet is hobby. Een hobby mag geld kosten en heel zwart/wit gezegd is het geld weggooien. Je bent een beginner in deze hobby en dus zou ik KISS omarmen. Het grote voordeel van Märklin c-rail, is dat het voor kleine en middelgrote banen een goed doordachte geometrie heeft en je al gauw lekker treintjes kunt rijden. Andere merken hebben ook al Nederlands 3L spul in het assortiment, dus daar kom je ook wel uit.Ga lekker beginnen met de c-rail. Tweedehands ook goed verkrijgbaar op beurzen ed.En mocht de hobby je helemaal in de tang hebben, kun je altijd overgaan naar 2L. Dan vermarkt je de AC spullen en c-rail en begin je opnieuw.
Dar wil ik wel. dat is niet erg moeilijk. Je Zou het ook zelf kunnen in Anyrail. Open dit plan en vink dan Lagen aan. Kies: Laag toevoegen en je krijgt Laag 2. Hier kun je dan de Märklin c-rail overheen leggen. Als je op het oranje lampicoon van Laag 1 klikt, verdwijnt deze. Door op het contour van de lamp te klikken komt hij weer terug.
Je zou het ook zelf kunnen in Anyrail. Open dit plan en vink dan Lagen aan. Kies: Laag toevoegen en je krijgt Laag 2. Hier kun je dan de Märklin c-rail overheen leggen. Als je op het oranje lampicoon van Laag 1 klikt, verdwijnt deze. Door op het contour van de lamp te klikken komt hij weer terug.
Wat vind je van mijn vorige post het baanplan ervan? Zonder de tunnel en logging camp?