Heb deze ook gevonden geen idee welke maten het zijn.
Bedankt bas. Ja ik ben er nog niet helemaal uit qua rails en 2 rail of 3 rail. 2 rail heb je wel meer merken, en het aanbod in locs vooral Nederlands materieel lijkt groter betaalbaarder ook 2ehands. Mij gaat t vooral om het rijden met een mooie scenery erbij.
Ik had qua rails Marklin C rails in gedachten, omdat ik graag met marklin analoog wil gaan rijden alvast heel erg bedankt.
Voor dit plan even aandacht voor het volgende:- de G239 is 239 mm lang. Er is dan geen ruimte meer voor een stootblok aan de G239, alleen erop. Daardoor wordt de G239 maximaal 200 mm en kunnen er maximaal 2 wagentjes van 100 mm.- Piko A kent de G940. Zou ik zeker gaan gebruiken. Je hebt nu twee 'mismatches' boven en onder en deze komen dan te vervallen. Daarnaast scheelt het ook de nodige aparte passtukjes, welke veelal onevenredig duur zijn. - met dit plan ga je dus 200 mm breder, dan je in je start aangaf.- vink in Anyrail voor dit plan ook eens Bedding en/of bielzen aan. Geeft een wat reëler beeld van de ruimte, die de rails vragen. In jouw tekening staan alleen de 'spoorstaven' aan