Anderzijds lees ik ook van winkeliers dat het model grif verkocht wordt en Marklinisten het mooi vinden.
Mijn conclusie: Märklinsten zijn over het algemeen geen modelspoorders (maar mensen die met miniatuurtreinen rijden) en modelspoorders zijn over het algemeen geen Märklinisten.
Een bloemlezing van wat Märklinisten zoal zeggen op het buurforum:Mijn conclusie: Märklinsten zijn over het algemeen geen modelspoorders (maar mensen die met miniatuurtreinen rijden) en modelspoorders zijn over het algemeen geen Märklinisten. Ik durf te wedden dat Märklin helemaal niets gaat aanpassen aan de Trix-uitvoering en aan de toekomstige KLM-versie. Ze hebben bij Märklin ingeschat dat hun klanten het zo wel prima vinden en dus doen ze simpelweg niet meer moeite. Puur zakelijk gezien heeft Märklin daar gelijk in. Gelukkig zijn er voor echte modelspoorders merken zoals PB Models.Bor
Het kan best wezen dat Märklin er al jaren mee bezig was, maar dat het nu lijkt op een haastklus met de gele randjes, naden, cijfers die niet netjes staan en de kromme bakken, kan Märklin zich toch wel aanrekenen. Ik had ook de indruk gekregen dat ze het snel even wilden afronden voor ExactTrain en PB Models Mvg,Robert