Ik ben het niet eerder tegengekomen, waar staat dat?
Reageren zonder enige ervaring, zelf onderzoek te hebben gedaan of een gebrek aan kennis van zaken of ervaring op dit gebied draagt niet bij tot het beoogde doel.
Maar kennelijk is de gemiddelde modelspoorhobbyist nog niet zo ver.
Desondanks een opmerking: wat is het beoogde doel? Want dat is me nog steeds niet duidelijk.
Ik denk dat je wellicht meer respons krijgt bij de modelspoorders van de HCC. Een beurs als Houten Digitaal in november is een mooie kans om daar je voelhorens eens uit te steken.Persoonlijk begrijp ik niet welk probleem je probeert op te lossen. Netwerken en protocollen koppelen zonder dat het tot een duidelijke meerwaarde leidt heeft niet mijn interesse, maar ik verdien daar ook mijn boterham niet mee.Tom
Jammer genoeg hebben de reacties tot nu toe helaas niet geleid tot hetgeen ik had gehoopt
Hoe simpel zou het zijn door één oplossing te kiezen waarmee je alle mogelijke functies en protocollen in handen hebt.
.. één oplossing ...
En het aan elkaar koppelen van netwerken en protocollen is helaas (nog steeds) bittere noodzaak. Als dat nooit was gebeurt hadden we geen internet gehad, laat staan dit forum.
Beste Marc Tramt,Gezien het aantal berichten wat je tot op heden hebt geplaatst vraag ik me af of het al of niet ter zake doende reageren op vragen niet je grootste hobby is.Blijkbaar heb je de beide berichten van mij of niet echt gelezen of begrepen.Overal op schieten wat voorbij komt .....