Beste Mensen,Betreft geruchten, Ik heb een paar keer gelezen, niet alleen hier, dat wij de boel zouden oplichten en dat mensen naar hun geld kunnen fluiten en dat de SLT nooit gaat komen.Deze geruchten zijn niet waar.We hebben al een aantal mensen terug betaald die hem geannuleerd hebben. Ik vind dit geen enkel probleem, dit is gewoon je recht.Alleen het kan zijn dat als mensen erom vragen het even kan duren voordat het bedrag terug wordt gestort.Het bedrijf loopt redelijk door met onze Spoor G, Spoor 2 en spoor 1 modellen. Alleen door dat ik veel weg ben geweest om te zorgen voor mijn schoonmoeder is alles een beetje stil te komen liggen. Dit heeft natuurlijk financiële gevolgen. Onkosten lopen door en de inkomsten blijven liggen.Maar we zouden er alles aan doen om de mensen die het willen terug te betalen.Ook al zouden we het project schrappen (wat ik absoluut niet wil) zal ik er alles aan doen om iedereen netjes terug te betalen wat zij betaald hebben.Bedreigen met advocaten en deurwaarders (wat ik ook al heb gehad) hebben totaal geen zin. Ten eerste, het kost je meer geld dan wat je krijgt en ten tweede, niemand heeft er wat aan als het bedrijf failliet wordt verklaard. Dan krijgt niemand meer wat en daar sta ik niet op te wachten. Er zijn veel mensen die mij kennen in de treinenwereld en ik sta als een eerlijk persoon. Alleen met het lek aan communicatie.UItlevertijd,Ik wou dat ik hier meer duidelijk en meer info over kan geven. Eigenlijk is het simpel maar wel kort door de bocht, net als alle andere merken, wordt hij uitgeleverd als hij klaar is.Als ik dat zo zie is het niet al te veel werk meer, voornamelijk fine tunen zoals we dat zeggen.De laatste foutjes eruit werken, wat details toevoegen en er een mooi geheel van maken.Ik hoop echt dat mensen nog even geduld kunnen rekken. Hopen dat er geen dierbare meer overlijden.Sinds afgelopen maandag ben ik weer fulltime op de zaak aanwezig.------------------------------Best regards,Met vriendelijke groeten,Sebastiaan PotBig Scale Trains BV