Ik hoop dat BST toch wel wat cruciale details aanpast.En ronding op de kop moet toch meer afgevlakt zijn, en ik mis roosters.Daarnaast ben ik erg benieuwd zoals Rodeduivel zegt; het dakopbouw van aparatuur.Deze is op dit moment niet aanwezig in het model dat te koop is (hier), dus die moest BST zelf nog tekenen (er even van uitgaan dat de rest van het model nagebouwd is van dat 3D model aangezien die precies dezelfde missende onderdelen en foute onderdelen hebben)
Ik heb afgerekend via Paypal. Daarmee heb je redelijke kopersbescherming waarmee ik in het verleden ook mijn geld heb kunnen terugkrijgen. Maar ieder moet het voor zich weten. Als het model is gearriveerd (4tje) laat ik het hier zeker weten.
Ik heb 4 dagen geleden contact gezocht met Big Scale Trains met aantal vragen. Vanuit BGT blijft het stil. Dit geeft mij niet het vertrouwen om een treinstel ongezien bij BGT te bestellen. Temeer daar de dakopbouw van de apparatuur van cruciaal belang is om te komen tot een natuurgetrouw model. En de onderhuidse techniek qua aandrijving is van belang om een afgewogen besluit te kunnen nemen. Ik wacht rustig het moment af dat ik een betaalbaar alternatief kan bestellen.
Hoi Sebastiaan?Komen er ook dummy’s?
Uiteraard, mocht u niet tevreden zijn nemen wij hem gewoon weer terug.Maar ik weet wel zeker dat dat niet zal gebeuren. wij maken al heel wat jaren modellen. voornamelijk auto modellen met echt alle details er op en er an.Als ik ook maar iets twijfels had om dit te doen had ik het zeker niet gedaan.
Voor mij zijn de rijeigenschappen het belangrijkst. Is al duidelijk hoe de aandrijving eruit gaat zien en wanneer kunnen we een rijdend exemplaar zien Sebastiaan?