En wil ik straks meer, krijg ik ook nog eens al mijn geld terug ! Een betere kennismaking kan ik me niet voorstellen.
Het steekt volgens Lenz anders in elkaar.Ik weet dat meestal (of altijd?) een nieuwe lok het adres 3 heeft in de decoder. Dan zouden dus 2 dezelfde nummers een probleem geven, dat snap ik.Het antwoord van Lenz: bij het toewijzen van één van de nummers 1 tm 4 op de handregelaar geeft de Starter centrale een nieuw nummer aan de decoder. Dus mijn eerste lok no. 3 krijgt nummer x. Pak ik nu mijn tweede lok no. 3 (net nieuw gekocht), dan kan ik die toewijzen aan no. 2 op de handregelaar en krijgt die nummer y.Dus ik als "beginnend modelspoor digibeet" heb niemand anders nodig voor mijn instellingen van de loks.En wil ik straks meer, krijg ik ook nog eens al mijn geld terug ! Een betere kennismaking kan ik me niet voorstellen.
Maar alleen als je voor de Lenzcentrale kiest en dat beperkt nogal. Lenz heeft een eigen insteek als het om de centrale gaat.
Het antwoord van Lenz: bij het toewijzen van één van de nummers 1 tm 4 op de handregelaar geeft de Starter centrale een nieuw nummer aan de decoder. Dus mijn eerste lok no. 3 krijgt nummer x. Pak ik nu mijn tweede lok no. 3 (net nieuw gekocht), dan kan ik die toewijzen aan no. 2 op de handregelaar en krijgt die nummer y.
klaar met de eerst 4 dan zet hij/zij gewoon de volgende 4 er op en de Lenz maakt van de vier volgende weer x, y, z en .... van.