Leuk sfeertje zo
Ik weet nog dat ik als kind in de auto altijd keek naar die ronde bovenleiding masten. Mooie baan.
Erg leuke baan, net even het draadje doorgelezen/doorgekeken. Wat terug gaat het over de borden aanraken draden levensgevaarlijk: anno nu in ieder geval nog te vinden in Sassenheim, bij de overweg in de Rijksstraatweg. Weliswaar in het geel nu, maar ze zijn er dus nog. Ze waren er ook op het remiseterrein in Nieuwegein, maar of die er nu nog zijn, weet ik niet.Edit: op Streetview juni 2022 waren ze in Nieuwegein ook nog aanwezig.
Het zijn weer mooie sfeer foto,s echt Nederlands Cor
Hoi Marlon, Jij hebt een interessante en inspirerende topic met veel variatie. Ik verbaas mij hoe jij je treinstellen ombouwt c.q. aanpast en laat lijken op verkleinde 1:1 modellen. Werkelijk prachtig. Ik volg jou vanaf het begin en blijf jou volgen daar ook jouw scenery het bekijken meer dan waard is. Succes met het verder uitvoeren van je treinbaan.Met vriendelijke groet, klein Bruntendijk, Friesland. Kees.
Hoi,Dank je wel Koen, Dat van het kruis van Blauwkapel vind ik een gaaf idee!Mooie beelden van het mat54 materieel.In die hoek zou je mooi Blauwkapel met de kruising kunnen doen.Helemaal in de hoek een stukje fort tegen de achtergrond.De kruising an sich hoeft niet te functioneren, dat kun je gewoon loos inbouwen.Gr Koen.
Ontdek t draadje nu pas. Complimenten voor je baan. Mooi opgezet, mooie details!