De Gist Brocades /DSM gist bestaat uit de tijd dat er nog geen ARBO wet bestond.In de loop der jaren zijn de arbeids omstandigheden verbeterd en de veiligheid verbeterd.Nu lijkt het dat dit stuk terrein open en toegankelijk is maar dat is niet zo, je kan langs de losplaats lopen of rijden maar als je deze wil betreden zal je een werkvergunning moeten hebben en daar staan weer vermeld welke maatregelen van toepassing zijn.Zou de losplaats vernieuwd worden of aangepast dan zal die moeten voldoen aan de dan gelden normen.
Gaaf, een Unimog.
Maar dat verklaart de slagboom over het spoor dus niet...
Om te voorkomen dat lekkend of spattend produkt tijdens/laden lossen op personen terecht komt.
het lijkt mij sterk dat die lok/unimog een wagon zomaar wegtrekt van de losplaats
Het ging eerder over toegang door personen, in dat verband had een slagboom mijn inziens weinig zin.
met vergunningen is gereguleerd
Ik kan mij ook geen andere losplaatsen voor de geest halen met slagbomen over het spoor
Het is niet de bedoeling dat je in de pauze daar even gezellig gaat wandelen langs het spoor, het is alleen de doorgaande route/weg van terrein oost naar noord welke langs de losplaat(sen) loopt.
De spoorboom al de spetters niet tegenhouden, ...
Misschien komt 't nog... Blijkbaar zou het pas sinds kort weer moeten kunnen:https://www.biotechcampusdelft.com/nl/omwonenden/nieuws/hoogstaand-raccordement-nadert-voltooiing-prachtig-bouwwerk-maakt-nieuwe-eeuw-spoortransport-mogelijk/
gaat er dan gewoon weer ketelwagens rijden?