Mooi sfeertje zo. misschien optie , zeeschuim gebruiken , je kunt zelf bepalen hoe groot je heesters cq bomen kunt planten , voor de rest vind ik het prima geslaagd zo !!.
Je bent leuk bezig!Het water vind ik wat minder, zie geen diepte, met epoxy is het wat mooier maar dat is persoonlijk
Als ik te veel foto's post, laat het maar horen hoor. Maar ik begin er echt lol in te krijgen !
Oppassen met het uitkragen van het rijtuig als je de brug door wil gaan.Of heb je dat al getest.Ronald Visser
De wagon die vandaag binnenkwam is kwa uiterlijk de mooiste, maar als ik hem in de trein zet rijdt die niet meer. Er zitten andere (nieuwe ?) wielen onder dan onder de andere vier. Ik heb gekeken of de wielen elektrisch van elkaar gescheiden zijn, en dus geen sluiting op mijn 2 rail systeem veroorzaken, maar ze lijken geïsoleerd te zijn: er zitten rubber ringetjes om één kant van de asjes. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?
Ik denk dat je kortsluiting hebt met de verlichting. Je hebt wel gelijkstroomassen, dus je zou even binnenin moeten kijken hoe het in elkaar steekt. Een multimeter is goedkoop in aanschaf en komt vaak goed van pas. Gewoon even op de "piep" zetten en dan een beetje prikken.