gezien de vele honderden bezoekers is er duidelijk behoefte aan deze mix van activiteiten. Op naar volgend jaar. Groeten, Jan
Met dat verschil dat Rail nooit in de Jaarbeurs gestaan heeft Van Brabant ging men naar de Groenoordhallen in Leiden wat helemaal geen succes was. Daarna is Alex naar Houten gegaan en is daar verder gegaan met Rail in zijn oorspronkelijke opzet. Alleen nam het aandeel Engelse banen in de tijd af waardoor het kleine zaaltje steeds ruimer opgezet was. Toen de wanden eruit gingen en het bij zaal 1 gevoegd werd viel die hoek minder op en was het deel aan die kant meer voor de kleinere baantjes. Het grotere werk stond dan in 3 en 4.Misschien komt het terug, wie zal het zeggen
soms
Bovendien heb je soms ouwe meuk nodig uit nostalgische overwegingen, voor verbouwingen of voor het verruimen van de onderdelen voorraad. Dat is toch de charme van zo'n beurs: die eindeloze rijen nieuwe witte dozen loop ik toch blind voorbij.
want als ik zo door de zalen om me heen keek schat ik in dat er over een jaar of 15 gewoon geen beurs meer is vanwege uitgestorven modelspoorbouwers.