niet zo zeer keuzes, maar meer het feit dat je ook nog een leven hebt buiten modelspoor om. En als er dan, 3 dagen voor een beursdag wat veranderd, waardoor het opeens een optie wordt toch te gaan. Dan moet er even overleg volgens, en als je dan op 9 febr tot de conclusie komt dat je op zaterdag 11 toch naar de beurs kunt en je wilt kaarten bestellen lees je dit op de site:De ticketverkoop start op 23 januari 0.01 u en sluit op 7 februari voor de vrijdag en 8 februari voor de zaterdag, beide om 23.59 u.En dan moet je inderdaad weer een keuze maken, gaan we die extra wagen bestellen en thuis aan de hobby, of geven we het geld voor de wagen uit aan de extra entree kosten?En eerlijk gezegd kan ik weinig begrip opbrengen voor deze prijs verschillen bij voorverkoop of op laatste moment beslissen. Voor mij betekende het in elk geval al verschillende beurzen dat ik maar niet gegaan ben. En ja, ook dat is een keus.
Vandaag ontdekt dat de NS 1100 trein die ik gisteren in Houten vond het langst loopt van al mijn opwind treinen, een goede koop dus:https://youtu.be/YLUvfVuKpg8https://www.youtube.com/v/YLUvfVuKpg8GroetFred
Fantastisch!.Misschien een brutale vraag maar wat kost zoiets nou?
Vrijdag naar de beurs geweest en leuk wat spul kunnen bekomen.Voor mij de eerste keer aangeschoven bij koekhappen en het ontvangst was erg hartelijk.Het was geen echte modelbouwbeurs zoals 'men' dat gewoon is of: "Zoals het heurt".Maar het was een redelijke mix die er ook wel eens toe kan leiden dat Lego-geïnteresseerde(n) (kinderen) een kijkje wordt gegund naar de modelspoorwereld.Met modelbouw kan je nou eenmaal iets meer gedetailleerd bouwen dan met Lego.Jonge geïnteresseerden zijn gewoon hard nodig! want als ik zo door de zalen om me heen keek schat ik in dat er over een jaar of 15 gewoon geen beurs meer is vanwege uitgestorven modelspoorbouwers.
Jonge geïnteresseerden zijn gewoon hard nodig! want als ik zo door de zalen om me heen keek schat ik in dat er over een jaar of 15 gewoon geen beurs meer is vanwege uitgestorven modelspoorbouwers.