Mijn 1000 heb ik zo gedaan, posities zijn zoals jouw loc loc hierboven:linksboven rood lampje - groene draadlinksonder wit lampje - witte draadrechtsboven wit lampje - gele draadrechtsonder rood lampje - paarse draadrode draad soldeerverbinding tegenover linksboven roodzwarte draad tegenover grijs (bij jou blauw)oranje en grijs hetzelfdeblauw heb ik niet gebruiktbij deze setup kun je rood onafhankelijk schakelen
Eeeh, misschien hele draadje even lezen Ceuleer? Zo was het en dat werkte dus niet.
Mooi! kap erop, trappetjes erin en sleepje goederenwagens erachter
L.S.,Misschien een tip voor de toekomst.Ik gebruik bij ombouw projecten altijd een oudere decoder met een aantal minimale aansluiten (Lopi 3 volgens mij), de rode, zwarte, witte, gele, blauwe, oranje en grijze draad.Werkt alles naar behoren, vooral bij dit soort upgrades, dan maak ik een foto van de gesoldeerde situatie. Dan alles loshalen en de definitieve decoder er aan en volgens de foto weer vast solderen.Ik heb dus 2 decoders daarvoor. 1 met een stekker en 1 zonder stekker, de draadjes zoals net beschreven.Bij de stekker versie, soms is er ruimte zat om een IC-voetje in te bouwen, is het nog eenvoudiger...... Werken? Stekker eruit en nieuwe stekker erin.Ja, ik heb nog een klein voorraadje Lopi 3's dus ik heb nog wat "spares". Maar gelukkig komt het niet vaak voor dat er iets fout gaat. Maar dan nog scheelt het weer een nieuwe decoder.
Misschien fotootje plaatsen hoe je het gedaan hebt, dan kan er mee gekeken worden.