Hoi, heb je nu 2400 geluid in een 2200 gedaan? Het is niet verboden hoor maar ze zijn net ff wat anders Zo uit mijn hoofd zitten de zwaailichten op AUX 4 en 5 bij de Piko. Zijn twee aparte uitgangen
Ik heb even de handleiding van de 2200 opgezocht bij PIKO en daarin vond ik het volgende:AUX3 - Verlichting machinistencabine AUX4 - Zwaailicht voorzijde*AUX5 - Zwaailicht achterzijde*AUX6 - Verlichting rangeren 2Daarmee zou het moeten lukken om de mapping in orde te maken.
Alweer bedankt Dirk, verbaas me hoe je het voor elkaar krijgt. Inmiddels deze versie erin geladen. F15 schakelt wel het voorste zwaailicht in, maar knippert niet. Ik heb al een poosje zitten zoeken hoe dat in te stellen, maar heb werkelijk geen idee. Ook de cabine verlichting zou ik graag weer geschakeld willen hebben, maar ik kom er niet uit. Zou wel eens een soort basis cursus over de locprogrammer willen. Zou graag ook zelf wel eens het een en ander willen kunnen programmeren.
Hi samen,lS5 met nem 652. https://youtube.com/shorts/v-eOmpHDmmk?si=O619aip6qz_iXQ_cSound by Dirk. Zal even kijken op ik die ook opYT krijg.Ivo