Zo is het uiteindelijk ook gegaan. Ik begrijp dat de eerste gestuurde evacuatietrein zelf ook weer defect raakte. Maar goed, zes uur blijft wel lang.
Denk het ook. Valt in een ander scenario.
De gestrande trein stond in een spanningssluis, zo heb ik begrepen. De evacuatietrein strandde daar ook in.
@Hans vanwaar dat boze gezicht. Zo ken ik,je niet@Klaas: inderdaad en als tweede ook de Koninklijke trein heeft voor en achter locs. Dat blijkt in deze situatie geen redding te bieden. Toch maar een dieseltje of de strukton acculok gebruiken?
De stroomafnemers bij de ICD zitten gekoppeld. Dat is ook de reden waarom de hele trein door de sluis heen moet zijn gegaan, voordat de machinist de beugels weer omhoog mag laten.
De stroomafnemers bij de ICD zitten gekoppeld. Dat is ook de reden waarom de hele trein door de sluis heen moet zijn gegaan, voordat de machinist de beugels weer omhoog mag laten. Even simpel een stekkertje loshalen gaat niet, waarom hangen er anders stuurstroomkabels aan de locs.