Juist omdat die rijtuige voor de rest zó gedetailleerd zijn, is ’t zonde dat die ramen niet kloppe en die cijfers te groot zijn.Feit is gewoon dat die twee man achter ’t succes van de Wadloper opgestapt zijn bij PB Models. En die was tot in de puntjes uitgewerkt zonder fouten, want die twee stelde gewoon keihoge eise. Dat was te lezen in Modelspoormagazine. Nou moete we maar hope dat met een nieuwe ploeg dit soort foutjes voortaan niet meer voorkomen. Die kop van de Buffel overtuigde me nog niet echt, maar ik ken ’t op ’t forum niet meer terugvinde.
We gaan de goede kant op. Komende tijd gaan we dit DM'90 sample aan de tand voelen.
Het zijn prachtige rijtuigen, maar de ramen zijn wel opvallend. Weliswaar een andere perspectief/invalshoek, maar het rijtuig 'komt niet over.'Ik hoop ten zeerste dat mijn gereserveerde ICM andere ramen krijgt.Off topic: hetzelfde geldt voor de ramen/vensters van mijn LS models Plan W.Nu Artitec met een heroplage komt, ga ik ze mogelijk vervangen.
Ja...Ik denk dat ze bij Roco of Märklin ook wisselingen hebben in hun personeelsbestand. Zo werkt dat nou eenmaal. En inderdaad, laten we hopen dat het goed komt. Hier een foto van de DM'90. Ben benieuwd wat je er niet goed aan vindt.